آخرین خبرها از توافق حماس و رژیم صهیونیستی برای آتش‌بس در غزه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سفیر ایران در عراق: بسیاری از مقامات برای عملیات «وعده صادق» به ما تبریک گفتند ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد آیت‌الله علم‌الهدی: امامت سیاسی، دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود | ضرورت واکاوی فلسفه مظلومیت ائمه اطهار (ع) تصاویری از ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد وزیر خارجه آمریکا: منتظر موافقت حماس با آتش‌بس هستیم اردوغان: هدف ما از توقف تجارت با اسرائیل، مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان بازدید کرد سپاه از بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم خبرداد حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل
سرخط خبرها

تذکر نمایندگان به وزیر نفت نسبت به رسیدگی به افزایش غیرقابل قبول قیمت گاز

  • کد خبر: ۱۶۱۴۱۸
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
تذکر نمایندگان به وزیر نفت نسبت به رسیدگی به افزایش غیرقابل قبول قیمت گاز
عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی کریمی فیروزجایی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه ۱۰ اردیبشهت ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم رسیدگی و پاسخگویی در خصوص افزایش قیمت قبوض گاز مصرفی مردم.

- تذکر حسن همتی نماینده شاهین دژ و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم رسیدگی به افزایش غیرقابل قبول قیمت گاز مصرفی تعداد زیادی از مردم.

- تذکر حسن محمدیاری نماینده طوالش و جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم تسریع در تخصیص دستگاه MRI به بیمارستان تالش. همچنین تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم حمایت از شرکت‌های دانش بنیان زیان‌ده جهت برون رفت از وضعیت رکود.

- تذکر رجب رحمانی نماینده تاکستانی و جمعی از نمایندگان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: لزوم پاسخگویی در خصوص علت حذف ردیف دانشکده فنی مهندسی تاکستانی با وجود دارا بودن ردیف ملی و مصوبه هیأت دولت.

- تذکر علیرضا نظری نماینده خمین و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم رسیدگی و اصلاح تعرفه بالای گاز در شهرستان‌ها.

- تذکر محمد وحیدی نماینده بجنورد و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم بازنگری در الگوی طراحی شده مصرفی گاز بدون توجه به اقلیم و شرایط مناطق و قبوض گاز صادر شده به خصوص در خراسان شمالی.

- تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر دادگستری: ضرورت توجه به وضعیت شغلی و معیشتی نیرو‌های شورا‌های حل اختلاف. همچنین تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت حل مشکل کارخانجات بزرگ نساجی گیلان. همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت بازگشایی طرح سراوان به امامزاده هاشم. همچنین تذکر به وزیر کشور: ضرورت رعایت عدالت در تقسیمات کشوری و ارتقاء برخی بخش‌های رشت به شهرستان.

- تذکر امانقلیچ شادمهر نماینده گنبدکاووس و جمعی از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم بررسی فوری تعرفه نامتعارف گاز مصرفی.

- تذکر فداحسین مالکی نماینده زاهدان و جمعی از نمایندگان به وزیر امور خارجه: لزوم بازنگری در قبال سیاست خارجی نسبت به طالبان.

- تذکر شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم راه‌اندازی پرواز سیرجان به مشهد و بالعکس. همچنین تذکر به وزیر نفت: لزوم گازرسانی به بخش‌های محروم این حوزه انتخابیه. همچنین تذکر  به وزیر نیرو: لزوم برق‌رسانی به روستا‌های سیرجان و بردسیر.

- تذکر علی اکبر علی‌زاده برمی نماینده دامغان و جمعی از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان: لزوم برگشت کامل وجوه درآمدی حاصل از واگذاری اماکن ورزشی به ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها جهت کمک به هزینه‌کرد هیأت‌های ورزشی. همچنین تذکر به رئیس جمهور و وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی و جهاد کشاورزی: لزوم پاسخگویی در خصوص علت حذف و عدم بکارگیری کالابرگ الکترونیکی با توجه به شروط مجلس برای حذف ارز ترجیحی.

- تذکر جعفرقادری نماینده شیراز و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم تسریع در تخصیص آخرین بخش‌های بودجه‌ای برای افتتاح آزادراه شیراز – اصفهان.

- تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به رئیس جمهور: لزوم تشکیل شورای عالی مناطق آزاد تجاری و تصویب و ابلاغ منطقه ویژه اقتصادی سرو و ارومیه.

- تذکر، ولی الله بیاتی نماینده تفرش به وزیر ورزش و جوانان: رسیدگی به وضعیت نابسمانان ورزش شهرستان‌های تفرش، آشتیان و فراهان. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->